آشنایی

مجموعه سروده‌های محمد شیاسی

آشنایی

مجموعه سروده‌های محمد شیاسی

شعر احساس است!
گاه احساس حقیقی شاعر
و گاه احساسی فرضی...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

می‌شناسی‌ام؟

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ

از گام‌های پیش و پسم می‌شناسی‌ام؟

یا آن که از نفس‌نفسم می‌شناسی‌ام؟


در جستجوی تو همه‌جا می‌روم، ولی

یعنی اگر به تو برسم می‌شناسی‌ام؟


من بودم و هوای تو، اما تو رفتی و

من ماندم و همان هوسم، می‌شناسی‌ام؟


در تنگنای کوچه‌ی دلتنگی‌ات هنوز

بنگر اسیر در قفسم می‌شناسی‌ام؟


نام آشنای کوی تو بودم، هنوز هم...

تنها بگو - به عشق قسم - می‌شناسی‌ام؟

  • محمد شیاسی

نظرات  (۲)

  • خاکبارانخورده
  • با سلام 
    محمد جان دفعه پیش که اومدم وبلاگت فراموش کردم کامنت خیر مقدم بزنم. ببخش مارو داداش :) خوش اومدی ب بیان :)
    ان شالله این وبلاگ زود ب زود آپدیت بشه که ما بیشتر از شعرات لذت ببریم. 
    ی پیشنهادم دارم. توی این وبلاگ ب نظر من فقط کار شعری بکن. اگه توو کار یادداشت نویسی هم هستی ، ب نظر من ی وبلاگ دیگه بساز. اینجوری مخاطبات خاص تر میشن :))

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بر دادا محسن عزیز
    ممنون از لطفت :)
    بله اتفاقن خودم هم همین قصد رو داشتم که این جا رو فقط اختصاص بدم به شعرها و سروده‌ها
    خیلی متشکر
    :)
    اقا..اقا..
    شعر ما چی شد پس
    پاسخ:
    در دست احداثه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی