آشنایی

مجموعه سروده‌های محمد شیاسی

آشنایی

مجموعه سروده‌های محمد شیاسی

شعر احساس است!
گاه احساس حقیقی شاعر
و گاه احساسی فرضی...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امان از آهی که . . .

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹ ق.ظ

به تمنای قبله‌گاهی که

سال‌ها بوده قبله‌گاه دلم


می‌گذارم قدم به راهی که

منتهی می‌شود به راه دلم


و به دنبال سرپناهی که

بشود باز سرپناه دلم


می‌روم زیر نور ماهی که

در نگاهش نشسته ماه دلم


چشم می‌پوشم از نگاهی که

گره خوردست در نگاه دلم


تا نیافتم به آن گناهی که

شده تنهاترین گناه دلم


...


آه... آری، امان از آهی که . . .

آه... آری، امان از آه دلم



- ظاهرش غزل نبود! اما گذاشتمش در دسته‌ی غزل‌ها...

  • محمد شیاسی

نظرات  (۲)

با سلام.مسطار با «نبض شهود» به‌روز است.
 
  • وحید پناهلو
  •  امان از آه دلم. ..

    آخ .. آخ ..  آخ 

    :)) 

    با نامه ای به آیت الله دلسوز به روزم ! :) 
    بدو بیا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی