آشنایی

مجموعه سروده‌های محمد شیاسی

آشنایی

مجموعه سروده‌های محمد شیاسی

شعر احساس است!
گاه احساس حقیقی شاعر
و گاه احساسی فرضی...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مفلوک

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

چه باک اگر نپسندی دگر قرار مرا

تویی که دست قضا داده ای مهار مرا


تویی که بی سر و سامان و عاشقم کردی

و خود به چشم خودت دیدی اضطرار مرا


مرا به ورطه ی طوفان عشق غلتاندی

گرفتی از من ِ مفلوک اختیار مرا


نگاه دوست به دست من است و جبر زمان

گرفته است ز دست من ابتکار مرا


در این تناوب سیر تحول احساس

ببین چه کرده ای با من، ببین بهار مرا...


اگرچه روز و شب و ماه و سال، پی در پی

به انتظار نشستی تو احتضار مرا


فرار می‌کنم اما نه از تو ای دل ِ سنگ

از این زمان که سرآورده انتظار مرا


خوشا غمی که نشسته‌ست کنج خانه ی دل

خوشا دلی که شکسته‌ست اقتدار مرا

  • محمد شیاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی